Office28, uite ce vreau sa fac, sfaturi?

Office28 este cel mai nou proiect la care lucrez. Este o clădire din Satu Mare, situată ultracentral. Are aproximativ 2000 mp utili și peste 2500 mp construiți.

Clădirea ar putea fi o clinică, ma rog la această dimensiune o hyperclinică. Ar putea fi o universitate sau o clădire de birouri, pentru o multinațională să zicem. Dacă această clădire ar fi în Cluj, ar fi adus milioane de euro. Dar, este în Satu Mare, locul unde pare să nu se întâmple aproape nimic important, cel puțin până recent. Vom avea mega mall, e gata anul acesta, îl fac cei de la NEPI, centură terminată în maxim 14 luni – se lucrează la ea, 2 poduri așteptate 20 ani terminate în maxim 3 ani – așa se spune, unul chiar mai repede, s-au construit anul acesta 4 supermarket-uri și se mai fac 2 mall-uri sau or fi shopping center? Vom vedea.

Clinica Coica

Clinica Coica

Am facut si o simulare cum ar arăta o clinică în clădire. Cu siguranță îl știu mulți pe d-nul doctor COICA. Putea fi medserv, sau alt nume, este irelevant la faza actuală. Încă se caută oportunități de colaborare pe diferite segmente. Dacă nu se va concretiza nimic, vom demara proiectul Office28.

Office28, prima clădire de birouri, așa cum ne dorim în Satu Mare

Am stat în chirie în diverse clădiri. Unele vechi, altele au altă destinație și totuși se închiriau ca birouri, altele erau un fel de struțo-cămilă. Nici una dintre clădiri nu mi-a fost pe plac, și nu sunt foarte exigent, sincer. Poate, cu mici excepții.

Vreau să aibă o recepție, o cafenea, centru xerox si print, internet de mare viteză ce va fi probabil gratuit, sală de ședințe, sală de conferințe, birouri de închiriat pe oră sau pe zi (am avut nevoie de multe ori), lift, toalete comune și cucinetă comună la spații mici, o încăpere pentru freelanceri și coworking. Restul va fi împărțit pentru birouri de 20-150 mp. Dacă aveți și alte idei vă ascult.

Birourile centrale în Satu Mare se închiriază între 3 și 12 euro, în funcție de zonă și facilități.

Clădirea va beneficia de ventilație, știu cât de important este un aer proaspăt pentru  creier și eficiență. Izolare termică cât mai bună, degeaba iau ieftin, dacă cheltuielile triplează prețul chiriei.

Imaginea cu Office28 este făcută cu un prieten, să ne facem o idee despre fațadă. Se va îmbunătăți, după ce începem să facem proiectul de arhitectură.

Deocamdată analizăm situația. Orice idee este binevenită. Dacă cunoști pe cineva interesat de o astfel de clădire, îl poți pune în legătură cu mine pentru mai mult detalii. Între timp vă aștept cu sugestii pentru proiectul Office28.

2 Comments

  • Doru

    4 februarie 2018 at 15:43

    Salut!

    Cum nu prea cunosc zona dar știu situația de la fratele meu care locuiește în SM, ți-aș recomanda ca la întocmirea proiectului să iei în calcul o aranjare modulară a spațiuliu, cât te lasă structura. Asta pentru că se poate să ai o singură firmă pe toată clădirea, una pe fiecare etaj sau chiar mai multe pe etaj și atunci o să vă fie mult mai ușor să jonglați cu spațiul și clienții. Asta având în vedere că aveți multe firme mici care își doresc un spațiu modern.

    Foarte bună idea cu spațiile utile și o susțin.

    „Vreau să aibă o recepție, o cafenea, centru xerox si print, internet de mare viteză ce va fi probabil gratuit, sală de ședințe, sală de conferințe, birouri de închiriat pe oră sau pe zi (am avut nevoie de multe ori), lift, toalete comune și cucinetă comună la spații mici, o încăpere pentru freelanceri și coworking.”

    Dacă era la Cluj se putea lua în calcul și școală privată. Aici sunt deja vreo 3 sau 5 și au niște clădiri gigantice. Nu zic că nu ar merge și doar pe un singur etaj, o grădiniță privată dar ai nevoie de curte – spațiu verde.

    Și dacă o să fie o clădire cu un flux mare de oameni, parterul l-aș dedica unei cafenele, mini market (dar ceva fain și nu abc), patiserie etc (vezi The Office în Cluj).

    Spor! 😀

    Răspunde
    • Cădar Marius

      5 februarie 2018 at 10:43

      Mulțumesc pentru sugestie. Clădirea este deja construită. Idea unui spațiu modular este mai greu de implementat, dar vor fi diferite mărimi de birouri, astfel dacă vrea cineva un etaj va avea și mari și mici, deci se poate organiza ca și structură gen : secretariat, director, angajați etc.Să evdem ce ne aprobă și primăria, căci sus se pot face birouri tip penthouse cu terasă pe acoperiș.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Folosim cookies. Continuarea navigării presupune acceptarea politicii cookie. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close