Emag : „Marius, noi nu vrem să ne despărțim”

Scrisesem recent un articol despre faptul că nu mă mai înțeleg cu emag. Asta pentru că numărul problemelor din ultima perioada s-a înmulțit. Între timp am mai avut 3 comenzi fără probleme. Este comod, au prețuri decente de cele mai multe ori.

Din ce am înțeles de la voi, cei care urmăriți blogul cadarmarius.ro, de multe ori problema este la terțe părți care vând prin site-ul lor sau la curier. Tot eram supărat, căci nu îi controlează mai bine, să le impună anumite standarde pe care să le și respecte. Au fost cazuri, când chiar ei, EMAG, cei care erau prompți și rapizi, greșeau.

Mai am momente când mă irită aceste neplăceri, apoi îmi aduc aminte că majoritatea site-urilor care au crescut în ultimii 5 ani au probleme de gestiune și control al calității serviciilor.

Emag : „Marius, noi nu vrem să ne despărțim”

Un lucru mi-a plăcut mereu la ei. Modul cum își desfășoară campaniile de marketing și modul în care reușesc uneori să te surprindă, atunci când nu te aștepți. Adineauri mi-a adus curierul un colet de la EMAG. L-am preluat în grabă și apoi mi-a picat fisa că poate nu la mine trebuia să ajungă căci nimeni din familie nu comandase ceva. Nu găsesc hârtia cu destinatar, zic în gândul meu, s-a încurcat curierul. Totuși, desfac coletul, să văd dacă s-a greșit sau nu (am mai pățit, preluasem un colet de la AutoNet, și altă firmă primise coletul meu – a fost un începător acum 2 ani la fan – s-a rezolvat în final). Surpriză.

Răspuns Emag

Răspuns Emag

Semn bun pentru noi, cineva de acolo de sus urmărește tot ce se întâmplă pe social media și în presă. Sunt conștienți de sesizări. Acum să vedem dacă se vor lua măsurile necesare, pentru ca situații ca ale mele, sau ale altora, să nu se mai repete.

De câte ori mă supără ceva și zic că nu mai comand de la ei, mă trezesc ca tot la ei ajung. Parcă am fi într-o telenovelă. Acum să vedem, vom îmbătrâni împreună și mă vor face să zâmbesc mai des cum au promis? Telenovela continuă, sper să nu mai fiu nevoit să revin cu nemulțumiri.

Până atunci, EMAG, mulțumesc pentru vin!

8 Comments

    • Cădar Marius

      2 februarie 2018 at 08:26

      Nu înseamnă că ești cineva dacă stârnești o reacție. Pur și simplu mi-am spus durerea și au reacționat, la fel cum au făcut cu alți clienți nemulțumiți. La partea aceasta sunt buni, dar să vedem dacă se descurcă la fel de bine cu ținutul promisiunilor.

      Răspunde
  • Mircea Razvan

    3 februarie 2018 at 09:58

    Eu in doua luni, adică în decembrie 2017 și ianuarie anul curent am avut două comenzi la electrocasnice mari , una la mașină de spălat vase – a ajuns la mine deformată , iar cea de-a doua comanda o mașină de spălat vase a ajuns cu geamul de la hublou spart. Concluzia este că nu voi mai comanda de la ei sunt multe siteuri cu preturi mult mai bune și foarte serioși!

    Răspunde
  • Florin

    3 februarie 2018 at 21:10

    Sincer, sunt foarte dezamăgit de EMAG.RO … de 2 luni astept o comanda din partea lor … fără nici un răspuns … din 10 ianuarie tot sun la ei si de fiecare dată încercă să mă ducă cu zaharelul ca comanda a fost trimisă…. Da trimisă pe 9 decembrie … si neonorate… le.am cerut un termen concret pentru comanda mea… raspunsul lor a fost următorul … Am depus sesizarea la depozit asteptam ca comanda sa va fie anulată si sa va trimitem o comanda nou … din pacate nefericire pentru mine e ca comanda nu a fost anulată nici în ziua de azi …. sa nu uit ca la ultima convorbire … un operator mi.a spus sa fac o comanda nou ca va fi onorată i 24/48 ore … Da întrebarea mea a fost ca de ce comanda plasată si plătită pe 6 decembrie nu ajunge la destinatar??? Sincer încet încet EMAG începe să.si piardă încrederea în o categorie de clienti….

    Răspunde
  • Bogdan

    3 februarie 2018 at 23:48

    Salut.
    Eu astept de 1 luna un voucher pt un produs buy back. Le-am trimis saptamanal cel putin 3 e-mail-uri. Nu mi-a raspuns nimeni. Dumneavoastra cum credeti ca ar trebui sa procedez mai departe?

    Răspunde
    • Cădar Marius

      5 februarie 2018 at 10:44

      Eu nu am pățit să nu răspundă la email sau telefon, eu zic să-i sunați. Am pățit să livreze aiurea, să livreze cu întârziere etc. Dar ei răspund mereu, că nu rezolvă pe loc, e altă poveste. Eu i-aș suna.

      Răspunde
  • Cocea gabriel

    4 februarie 2018 at 12:24

    Faptul ca ai primit o sticla de vin dupa ce au vazut expunere negativa e jenant. In ultima perioada au nenumarate probleme. 1. Cumperi cu livrare in aceeasi zi si abia dupa 3 apeluri la suport reusesc sa iti faca o comanda noua si primesti produsul a doua zi desi platisei livrare in aceeasi zi.
    Esti anuntat sa iti ridici o comanda din showroom si observi cu stupoare ca au o problema la soft si plata nu a fost inregistrata pe comanda aia desi banii au fost retrasi de pe card. Pierd 2 ore pana se rezolva. Ma cert cu garantia la depanero pt ca dupa 31 de zile nu se intampla nimic dar cu depanero nu ai ce vorbi. Apoi sun la suport callcenter emag si mi se inchide apelul dupa xe explic problema. Comenzi care stau 5 zile sa fie livrate la 2 pasi de showroom crangasi desi produsul e in stoc. Comandat rami pt iasi di stoc din nou. Dupa nai bine de 2 luni timp in care suportul nu stia ce se intampla cu acea comanda anulez si primesc banii inapoi dupa alta saptamana. Concluzii: suportul lor e absolut inutil , durata livrarii comenzilor a crescut inexplicabil de mult. In ultima perioada comand de pe emag doar daca nu gasesc in alta parte, prefer inclusiv amazon uk in fata emag ro.

    Răspunde
  • Daniel

    6 februarie 2018 at 07:55

    Produse trimise la garantie din luna a 4-a au decis ca imi vor returna banii…sigur ca da..suntem in luna a doua si nu am primit nimic. Bine de fapt operatoarea decisese ca nu am nimic de primit ca nu au nimic de la mine. După ore, da ati citit bine ore de stat la telefon tot nu am rezolvat nimic. Abea după câteva mailuri ă răspuns cineva. Încercați să sunați la suport 36 minute, 49 minute, 45 minute etc minute cam ăștia au fost timpii în care a răspuns un operator. Bine ca au răspuns că au avut grijă să mă expedieze.
    Ultimele mailuri au rămas fără răspuns. Si uite asa au trecut 10 luni de atunci si banii nu i-am primit.

    Răspunde

Lasă un răspuns